طالع بینی هندی زن متولد شهریور

سایت تفریحی و سرگرمی سیب/ جذب چت

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

طالع بینی هندی زن متولد شهریور

طالع بینی هندی زن متولد شهریور

زن متولد شهریور انسانی کمال گرا و آرمان طلب است و معتقد است که هیچ کس نمی تواند کارها را به خوبی و مهارت او انجام دهد. او بسیار وقتشناس است و به موقع در سر قرارهای خود حاضر می شود. معمولا رفتاری آرام و توأم با متانت دارد ولی اگر از دست کسی عصبانی شود ممکن است داد و قال هم به راه بیندازد.

او کمی خجالتی است و زیاد اهل خودستایی و تظاهر نیست و از سخنرانی در میان جمع هراس دارد و دست و پای خود را گم می کند. اما این زن بسیار حساس و تیزهوش است و به راحتی فریب چاپلوسی های دیگران را نمی خورد. از ناسزاگویی و گستاخی و تندخویی دیگران ناراحت می شود و همواره دوست دارد که با او مودبانه و ملایم رفتار کنند.

زن متولد شهریور از مردهایی که به سر و وضع خود توجهی ندارند و بی انضباط و نامرتب هستند بدش می آید. او انسانی کمال طلب است و حس تشخیص بسیار پر قدرتی دارد و همه چیز را با ذهن دقیق خود مورد وارسی و تحلیل قرار می دهد و آنگاه لب به انتقاد می گشاید. ولی فراموش نکنید که اصلا تحمل شنیدن انتقاد از خود را ندارد زیرا او خودش به اندازه کافی خود را مورد سرزنش و انتقاد قرار می دهد و به همین علت هیچ نیازی نمی بیند که دیگران نیز باری بر دوش او اضافه کنند.

دختران متولد شهریور بطور كلی هیچ وقت مثل مردم دیگر رفتار نمی كنند. نه عصبانی می شوند و دردسر درست می كنند و نه یك دفعه غیبشان می زند.

زن متولد شهریور عمداً می خواهد كه مثل طبیعت به نظر برسد. (نه منظور من این نیست كه او لباس نمی پوشد و سخت است) او ندرتاً آرایش می كند. اگر زنی روستایی باشد ، مطمئن باشید از ریشهء گشنیز و كرفس یا چیزی شبیه به آن ، مواد آرایشی درست كرده و مصرف می كند.

زن متولد شهریور مادر محشری است. برای او خیلی مهم است كه بچهء باهوشی داشته باشد. اما باید بداند كه بچه همان اندازه كه به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.

یادتان باشد كه او خوددار است. پس انتظار نداشته باشید كه مثل متولدین برجهای آبی ناگهان فوران كند ، یا مثل دخترهای متولد برج اسد و میزان جذاب و لوند باشد. در عوض چشمهای او تمام مدت شما را به دقت نگاه می كند و سعی دارد به كنه وجود شما پی ببرد.

پشتكار زن متولد شهریور سبب می شود كه دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعاً اعتماد كند. او فمینیست سرسختی است ولی می خواهد كه او را مثل یك انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.

در زندگی برخی از زنهای متولد برج شهریور لكه هایی هست كه دوست دارند آنها را مثل غلطهای تایپی با غلط گیر پاك كند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می آورد.



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: